Eric Schmidt, a Google elnök-vezérigazgatója szerdán Berlinben, a Humboldt Egyetemen
(...) A Google technológiája (...) előfizetési modellből is több változatot kínál (egyszerű, teljes előfizetés, szabályozott, korlátozott hozzáférés, „freemium” tartalom, újságok esetében cikkenkénti értékesítés), valamint a tartalomtulajdonosoknak (...) 10 százalékot kell a közvetítőnek átadnia a bevételből. (...) A One Pass esetében választható az is, hogy az előfizető engedélyt ad-e adatai egyéb célú felhasználására, de az alapadatokat – név, irányítószám, e-mail – az előfizetés miatt természetesen meg kell osztani.
Az egyelőre elsősorban a digitális periodikák számára kifejlesztett One Pass mobilos alkalmazások és weboldalak számára is elérhető lesz. A szolgáltatást jelenleg az Egyesült Államokban, Kanadában, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban érhetik el a tartalomtulajdonosok, de a következő hónapokban a Google kiterjeszti más országokra is.
Forrás:
ITcafé
No, erre nagyon kíváncsi vagyok:)